Ciekawe modyfikacje e92 m3
Ciekawe modyfikacje e92 m3
Witam! jestem nowy na forum. Marką BMW, a w szczególności modelami BMW spod znaku ///M interesuję się od dzieciństwa. Niestety ze względu na skromny budżet studenta nie jestem jeszcze posiadaczem wymarzonej M3, może kiedyś... Jest to mój pierwszy post dlatego proszę o wyrozumiałość. Postaram się w nim w mniejszym lub większym stopniu przybliżyć możliwości modyfikacji w najnowszej eMce.
1. SILNIK
Z tego co mi wiadomo jak narazie 3 firmy zajęły się zwiększeniem mocy w M3 poprzez dodanie superchargera są to:
- ESS (European Supercharger Systems)
- AA (Active Autowerke)
- G-POWER
Wszystkie te firmy podnoszą moc poprzez zastosowanie superchargera (kompressora).
Zarówno ESS jak i AA jeszcze nie udostępniło swoich zestawów do sprzedaży, najprawdopodobniej ze względu ciągle trwające prace nad zwiększeniem ich wytrzymałości i wydajności.
• ESS poprzez dodanie kompressora zwiększa moc nowej eMki ze standardowych 353 whp / 260 tq do 560 whp / 369 tq. (Dane te mogą jeszcze ulec zmianie) Wykres z hamowni dostępny na stronie ESS
• Jeśli chodzi o modyfikacje firmy AA to jeszcze nie wiele wiadomo. Na stronce możemy jedynie przeczytać: "The Active Autowerke supercharged M3 V8 is of the ground and running. Here are a few videos of the M3 in action.
Stay tuned for a lot more to come in 2009."
Są już natomiast dostępne filmiki z doładowaną m3 w roli głównej:
filmik 1
filmik 2
filmik 3
G-POWER daje nam do wyboru 3 warianty zwiększania mocy naszej eMki są to odpowiednio SK 1, SK 2 i SK 3.
SK 1:
525HP/500tq
SK 2:
550HP/525tq
SK 3:
635HP/610tq
Długo byłoby pisać o szczegółach tych systemów dlatego zaiteresowanych odsyłam na stronę główną G-POWER.
2. TUNING ELEKTRONICZNY
Na ten temat nie będę się rozpisywał gdyż wile firm podjęło się już tego typu modyfikacji. Z tego co się orientuje przyrosty mocy sięgają 20-60 HP. Wybierać możemy spośród takich firm jak: HARTGE, G-POWER, AA, ERICSSON.
3. WYDECH
Na ten temat także można by napisać książkę wiec przybliżę tylko ten który mi najbardziej przypadł do gustu czyli Kreissieg Valvetronic F1. Informacji na jego temat dostarcza oczywiści strona główna firmy. LINK
A oto filmiki pokazujące w/w wydech w praktyce...
FILMIK 1
FILMIK 2
FILMIK 3
FILMIK 4
4. BODY KIT, ZDERZAKI, PROGI itp.
Tuningiem wizualnym nowej m3 zajęły się do tej pory takie firmy jak Hamann, Ericsson (to nie jest strona główna firmy, nie mogłem jej znaleźć...) i Vorsteiner (to również nie jest strona producenta...)
Jako że o gustach się nie dyskutuje, napiszę tylko że mi najbardziej przypodobała się wersja Vorsteiner'a.
I to by było chyba na tyle jeśli chodzi o mojego posta. Jeśli również znaleźliście w sieci jakies artykuły związane z tuningiem nowej M3 i sa warte pokazania to apeluje do dzielenia się nimi z innymi. Pozdrawiam!
1. SILNIK
Z tego co mi wiadomo jak narazie 3 firmy zajęły się zwiększeniem mocy w M3 poprzez dodanie superchargera są to:
- ESS (European Supercharger Systems)
- AA (Active Autowerke)
- G-POWER
Wszystkie te firmy podnoszą moc poprzez zastosowanie superchargera (kompressora).
Zarówno ESS jak i AA jeszcze nie udostępniło swoich zestawów do sprzedaży, najprawdopodobniej ze względu ciągle trwające prace nad zwiększeniem ich wytrzymałości i wydajności.
• ESS poprzez dodanie kompressora zwiększa moc nowej eMki ze standardowych 353 whp / 260 tq do 560 whp / 369 tq. (Dane te mogą jeszcze ulec zmianie) Wykres z hamowni dostępny na stronie ESS
• Jeśli chodzi o modyfikacje firmy AA to jeszcze nie wiele wiadomo. Na stronce możemy jedynie przeczytać: "The Active Autowerke supercharged M3 V8 is of the ground and running. Here are a few videos of the M3 in action.
Stay tuned for a lot more to come in 2009."
Są już natomiast dostępne filmiki z doładowaną m3 w roli głównej:
filmik 1
filmik 2
filmik 3
G-POWER daje nam do wyboru 3 warianty zwiększania mocy naszej eMki są to odpowiednio SK 1, SK 2 i SK 3.
SK 1:
525HP/500tq
SK 2:
550HP/525tq
SK 3:
635HP/610tq
Długo byłoby pisać o szczegółach tych systemów dlatego zaiteresowanych odsyłam na stronę główną G-POWER.
2. TUNING ELEKTRONICZNY
Na ten temat nie będę się rozpisywał gdyż wile firm podjęło się już tego typu modyfikacji. Z tego co się orientuje przyrosty mocy sięgają 20-60 HP. Wybierać możemy spośród takich firm jak: HARTGE, G-POWER, AA, ERICSSON.
3. WYDECH
Na ten temat także można by napisać książkę wiec przybliżę tylko ten który mi najbardziej przypadł do gustu czyli Kreissieg Valvetronic F1. Informacji na jego temat dostarcza oczywiści strona główna firmy. LINK
A oto filmiki pokazujące w/w wydech w praktyce...
FILMIK 1
FILMIK 2
FILMIK 3
FILMIK 4
4. BODY KIT, ZDERZAKI, PROGI itp.
Tuningiem wizualnym nowej m3 zajęły się do tej pory takie firmy jak Hamann, Ericsson (to nie jest strona główna firmy, nie mogłem jej znaleźć...) i Vorsteiner (to również nie jest strona producenta...)
Jako że o gustach się nie dyskutuje, napiszę tylko że mi najbardziej przypodobała się wersja Vorsteiner'a.
I to by było chyba na tyle jeśli chodzi o mojego posta. Jeśli również znaleźliście w sieci jakies artykuły związane z tuningiem nowej M3 i sa warte pokazania to apeluje do dzielenia się nimi z innymi. Pozdrawiam!
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
Nie widze sensu istnienia takiego tematu. Zamykam.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
Otwieram na prośbę Mateja.
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
Dużo zdjęć, język mało zrozumiały:
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... highlight=
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... highlight=
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
Fajny projekt tylko te boczne wydechy wsią zalatują...
Z kolei fotele BMW Performace mnie powalają , także ceną
Z kolei fotele BMW Performace mnie powalają , także ceną

- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
nie mam pytań co do projektu...
kozak!
Koki w pierwszej chwili też pomyślałem tak o tym wydechu, ale patrząc na jakość wykonania całości, plus zapewne ogień boczny, myślę że jest ok
p.s. Fotele przekozaki!
kozak!
Koki w pierwszej chwili też pomyślałem tak o tym wydechu, ale patrząc na jakość wykonania całości, plus zapewne ogień boczny, myślę że jest ok

p.s. Fotele przekozaki!
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
Te fotele to zmowdyfikowana werjsa Recaro Sportster CS
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
Ciekawe czy by podeszly do e46
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
Te fotele wcale takie rewelacyjne nie są.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
A co, wyjechały juz do Was takie czy macie w magazynieMarcin_Os pisze:Te fotele wcale takie rewelacyjne nie są.

Pewnie chodzi Ci Marcin o wygodę lub trzymanie boczne, ale przyznaj , że wyglądają nieżle .
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
Wyglądają tylko ładnie dlatego bo mają napisik BMW.Koki pisze:A co, wyjechały juz do Was takie czy macie w magazynieMarcin_Os pisze:Te fotele wcale takie rewelacyjne nie są.![]()
Pewnie chodzi Ci Marcin o wygodę lub trzymanie boczne, ale przyznaj , że wyglądają nieżle .
Zakładali je do 330i Coupe, takie demo importera ze wszystkimi dodatkami z BMW Performance.
Trzymanie boczne bardzo słabe, generalnie trzyma tylko tyłek a wyżej już niebardzo.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
Przetestowana min. w BMW trends , napchali do niej tych dodatków, koszt całkowity oszałamiającyMarcin_Os pisze: Zakładali je do 330i Coupe, takie demo importera ze wszystkimi dodatkami z BMW Performance.

Cena całkowita bardzo zbliżyła się do M3...
Re: Ciekawe modyfikacje e92 m3
Bez żadnego sensu, a jeździ tak samo jak seria.Koki pisze:Przetestowana min. w BMW trends , napchali do niej tych dodatków, koszt całkowity oszałamiającyMarcin_Os pisze: Zakładali je do 330i Coupe, takie demo importera ze wszystkimi dodatkami z BMW Performance.![]()
Cena całkowita bardzo zbliżyła się do M3...
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2